Wzmocniona obsługa zarówno w stacjonarnych placówkach jak i w kanałach zdalnych, a także nowy model cennika przygotowany tak, aby Klienci mogli szybko podpisać możliwie najkorzystniejsze dla siebie umowy.
?To kroki podjęte przez Spółkę wobec odbiorców, którzy z konieczności przeszli na taryfę rezerwową. Chodzi o 5 tys. Klientów biznesowych i 20 tys. odbiorców indywidualnych, którzy musieli czasowo skorzystać z tzw. sprzedaży rezerwowej. Jak do tego doszło?
Na początku września bieżącego roku zarząd Energii dla Firm poinformował na stronie internetowej o zaprzestaniu świadczenia usług sprzedaży energii elektrycznej dla swoich klientów, wskazując, że zajmie się tym sprzedawca rezerwowy. Kilka dni później podobny komunikat wydała firma Energetyczne Centrum.
W obu przypadkach dla klientów przyłączonych do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja sprzedawcą rezerwowym z mocy prawa jest PGE Obrót. Najwięcej nowych Klientów
w związku z tym tematem Spółka ma w rejonie Białegostoku, Łodzi i Lublina.
Od kilku dni Biura Obsługi Klientów PGE pracują we wzmocnionej obsadzie, tak aby Klienci, którzy muszą podpisać nową umowę, mogli to zrobić sprawnie i szybko. Na ułatwienia mogą też liczyć odbiorcy, którzy będą chcieli zawrzeć umowę telefonicznie czy poprzez internet.
Na zmieniającą się sytuację na rynku, Spółka zareagowała również w obszarze produktowym. W trybie pilnym wprowadziła z dniem 20 września nowy model oferty oparty na gwarantowanym upuście od cen taryfowych. Pilna zmiana pozwoli uchronić Klientów przed istotnymi zmianami warunków cenowych.
PGE Obrót
press box
Link do strony artykułu: https://wm3.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pge-obrot-wspiera-i-przejmuje-klientow-ktorzy-stracili-sprzedawce-pradu